Senne Inspiracje

Senne Inspiracje

wtorek, 4 lutego 2014

"Człowiek pot­rze­buje pas­ji, która wy­pełni część je­go życia, i którą podzieli się z innymi"

Pomysłów mam zawsze dużo... Uwielbiam dekorować, szyć, malować, zmieniać wystrój, robić coś z niczego (prawie niczego:)) Tymi zrealizowanymi pomysłami postaram się podzielić. 

Ostatnio uszyłam serduszka - zawieszki. Idealnie prezentują się na klamce, w oknie, na wieszaku w szafie, uchwycie komody. Nie ważne gdzie zawisną - na pewno odmienią wnętrze.

Płócienne różyczki bardzo łatwo zrobić samemu







Przedmioty użyteczne nie muszą być nudne, na przykład poduszeczka na szpilki i igły może wyglądać tak:
Jeśli udało mi się kogoś zainteresować lub zainspirować, zapraszam do odwiedzania Sennych Inspiracji.

To mój pierwszy blog i pierwszy wpis, dlatego proszę o wyrozumiałość, mam nadzieję, że z czasem nabiorę wprawy:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...